سرپرست استانداري يزد با اشاره به ضرورت تبديل كتاب به قسمت مهمي از زندگي تمام بخش هاي جامعه، بيان كرد: ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني جايگاهي ويژه در چشم انداز اجتماعي استان يزد دارد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،آيين تجليل از كتابداران و كتابخوانان برتر و خادمان عرصه كتاب و كتابخواني استان يزد با حضور « محمد علي طالبي» سرپرست استانداري يزد در كتابخانه دكتر جوادي برگزار شد.
سرپرست استانداري يزد با تبريك درخشش تلاشگران عرصه كتاب و كتابخواني استان در سطح ملي و دريافت جوائز ارزنده در اين زمينه گفت:قرار گرفتن نهاد كتابخانه هاي عمومي استان در رديف برترين هاي ملي با ارزيابي در بخش هاي مختلف نشانگر مديريت تعاملي و فعاليت صميمانه در اين مجموعه است.
« محمدعلي طالبي» افزود:اگر اين نگاه تعاملي و دوستانه براي ترويج كتابخواني به ساير بخش هاي جامعه انتقال داده شود و دستگاه هاي متولي نيز با وظيفه شناسي نسبت به اين امر مهم ورود پيدا كنند كتاب مي تواند به بخش مهمي از زندگي تك تك افراد جامعه تبديل شود.
طالبي ضمن قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته در اين زمينه خاطرنشان كرد:ترويج فرهنگ كتابخواني در چشم انداز اجتماعي استان مورد توجه قرار دارد و مي توان  با تكيه بر سابقه درخشان، ظرفيت هاي متنوع و ماموريت امروز يزد در گسترش ارزش هاي فرهنگي، انقلابي و ديني شاهد رشد روز افزون فرهنگ كتاب و كتابخواني در استان يزد مي باشيم.
در پايان اين مراسم با اهدا لوح سپاس تلاش كتابداران،كتابخوانان و خادمان عرصه كتاب و كتابخواني استان يزد مورد قدرداني قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا