شب گذشته فلاح فرماندار، آقایی رئیس شورای اسلامی شهر میبد، سقائیان نژاد شهردار قم میهمان حضرت آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه شهرهای میبد و قم بودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، شب گذشته نشست صمیمی با "حضرت آیت‌الله اعرافی" امام‌جمعه شهرهای قم و میبد با حضور"حسین فلاح" فرماندار،"حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقایی" رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد، "دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد " شهردار قم و "ابراهیم معتمدی " قائم‌مقام ایشان که در قم برگزار شد؛ پیرامون مباحث مختلف دو شهرستان تبادل‌نظر و گفتگو شد.

حضرت آیت‌الله اعرافی در این نشست به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوب دو شهرستان قم و میبد و نقش این دو شهر در عرصه‌های مختلف کشوری اشاره کرد و افزود: باید ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بررسی شود تا همه مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

در ادامه، فرماندارمیبد هم در سخنانی ضمن تشکر از حضرت آیت‌الله اعرافی به خاطر هماهنگی این نشست گفت: این نشست‌ها ادامه داشته باشد و نتایج آن نیز برای مردم هر دو شهر مفید باشد و مردم باید در عمل تأثیر این‌گونه جلسات را ببینند.

"دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد " شهردار قم نیز در این نشست گزارشی از عملکرد شهرداری قم ارائه نمود.

در این نشست، موضوعات مختلف جهت توسعه شهرهای قم و میبد نظرات مسئولین حاضر در میان گذاشته و موردبحث و بررسی قرار گرفت و درنهایت با توجه به‌ضرورت تبادل‌نظر و تعامل این دو شهر با یکدیگر قرار شد معاونین شهردار قم بازدیدی از شهر میبد نیز داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا