"‌محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام سرپرست استانداری یزد به شرح زیر است:
‌بسمه تعالی
"مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا " ( سوره احزاب آيه 23)
در تاریخ پر تلألو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پنجم آذر ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل عظیم الشان(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، نقطه عطفی مهم و اقدامی حکیمانه در مسیر حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است زیرا این شجره طیبه در عرصه های مختلف و مقاطع حساس تاریخی ایران عزیز، منشا عالی ترین و فداکارانه ترین خدمات بوده و بو‌ی بهار وصل، طراوت يقين و حديث عشق را در جامعه پراکنده است.
بسیج تجلی نیت‌های پاک و بی‌آلایش و اراده‌های استواری است که برای محقق ساختن اصیل‌ترین آرمانهای انقلاب گرد آمدند و همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) در فرمان تشکیل این نهاد پیش‌بینی کرده بودند، نگذاشتند آسیبی به مملکت برسد.
بسیج نهادی طراحی شده برای همه مردم و نماد یگانگی جامعه‌است. ‌فرمان تشکیل بسیج، فرمان به وحدت و یکپارچگی است؛ "ملتی که بیست میلیون جوان دارد، باید بیست میلیون تفنگدار داشته باشد" یعنی همه ما فارغ از قومیت، جنسیت، گرایشها و سلیقه‌های فردی و گروهی، حول مشترکاتمان در دفاع از کشور و مقابله با تهدیداتی که تحقق آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی ما را نشانه رفته است، گرد آییم و در کنار یکدیگر و تحت زعامت بزرگ‌بسیجی زمان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسیر رشد و اعتلای کشور را طی کنیم.
در چهلمین سال پیروزی انقلاب که نشانی از رشد و بلوغ آن است و در تقارن فرخنده هفته بسیج و هفته وحدت، ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به همه آحاد جامعه، خصوصا بسیجیانی که دل در گرو اهداف انقلاب دارند، آرزو می‌کنم که این کشور و ملت به مدد همه فرزندان رشیدش هر روز قدرتمندتر از قبل در مسیر تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی به پیش رود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا