در نشست تخصصی آب و کتاب، از محمدمهدی جوادیان زاده؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد به پاس حضور و معرفی کتاب، تقدیر و لوح تقدیری توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به وی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، در متن این تقدیر آمده است:

کتاب آینه تمام نمای هنر و تجربه آدمی است که زندگانی خویش را در آن بازتاب داده و اندیشه اش را با نوشتن ماندگار می کند و این حال خوش خواندن است که رنگ و بوی سعادت را در جامعه منتشر کرده و نشان کاستی ها را کمرنگ می کند . این روزها که کمیابی گوهر زلال آب هم چشمان آدم ها را نگران خود کرده است، بازهم این نور کتاب و دانش و آگاهی است که امیدها را زنده نگه می دارد.

در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار حضور ارزشمند شما فرهیخته ارجمند را در نشست تخصصی آب  وکتاب ارج می نهیم و از معرفی کتاب های ارزشمندتان سپاسگزاریم.

گفتنی است به مناسبت گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی، نشست تخصصی آب و کتاب، صبح روز چهارشنبه 23 آبان ماه با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار یزد ، محمدحسین پاپلی یزدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، کتابداران و علاقه مندان به کتابخوانی در کتابخانه عمومی دکتر محمدجوادی برگزار شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا