مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هلال احمر استان یزد با شرکت گاز استان ، تفاهم‎نامه همکاری مشترکی در زمینه پیشگیری و کاهش آثار حوادث طبیعی به امضاء رسانده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با حضور در جمعیت هلال احمر ضمن دیدار با دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل هلال احمر استان، تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه را امضا کرد.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : این تفاهمنامه همکاری برای پیشگیری و کاهش اثرات احتمالی حوادث، اقدام سریع در مواجهه با آن و با توجه به نقش محوری و حائز اهمیت دو سازمان در رشد و توسعه فرهنگ ایمنی و امداد رسانی به آحاد جامعه منعقد شده است.

وی تصریح کرد: هم افزایی و ایجاد بستری مناسب جهت بهره گیری از ظرفیتها ،توانمندیها و امکانات طرفین به منظور افزایش آمادگی و پاسخگویی به حوادث و سوانح در استان یزد ،افزایش سطح دانش و مهارت عوامل تحت امر ،از طریق آموزش های امدادی و ایمنی به منظور کاهش آسیب های ناشی از حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی ، افزایش هماهنگی و همکاری لازم در حوادث و سوانح به منظور پاسخگویی مناسب از جمله اهداف مشترک این تفاهم نامه بوده است.

حرازی زاده بیان داشت  : همکاری در شناساندن وظایف و فعالیتهای هلال احمر و شرکت گاز استان و شهرستان های تابعه ،همکاری در چاپ و توزیع بروشور،سی دی و کتابچه و بسته های آموزشی و فرهنگی با آرم مشترک بویژه در برنامه آموزشی طرح خادم ،همکاری در برگزاری مانورهای امدادی،اجتماعی و نمایشگاه ها در هفته هلال احمر و هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و هفته ایمنی مشارکت در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی ، از جمله دیگر اهدافی است که این تفاهمنامه همکاری در پی آن است.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان یزد عنوان کرد: کارکنان آموزش دیده در سطح شرکت گاز می‌توانند سرمایه عظیمی در مواقع بحران‌ها و حوادث باشند، ضمن اینکه با آموزش‌هایی که دیده‌اند می‌توانند در صورت بروز حادثه اقدام به امدادرسانی به شهروندان نمایند.

میدانشاهی با اشاره به این نکته که هیچ چیز بیش از رضایت مردم، مدیران و کارکنان را خوشحال نمی کند، خاطرنشان کرد: ما زمانی احساس رضایت داریم که مردم از ما رضایت داشته باشند و این باعث افتخار و خوشحالی است که می توانیم خدماتی ارائه دهیم که مردم از ما راضی باشند و ما به همین خاطر از تمامی کارکنان در همه سطوح قدردانی می نمایم .

وی تصریح داشت : با تداوم این امر مهم در امداد رسانی هموطنان و فرایند مسئولیتهای اجتماعی توسط امدادگران ، نسبت به آموزش کلیه نیروها اقدام مناسب صورت گرفته و باز آموزی انجام می گیرد .

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه رضایتمندی مردم به عملکرد و سرعت عمل ما در زمان بحران بر می گردد ، گفت : تمام ما تلاش می‌کنیم تا شهروندان از ما راضی باشند و ارائه خدمت بیشتر به آنان سبب رضایتمندی جامعه از ما می‌شود.

اعتبار تفاهم نامه همکاری به مدت 2 سال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز با قدردانی از همکاری شرکت گاز یزد با این سازمان گفت: حس مسئولیت پذیری شرکت گاز نسبت به جامعه قابل تقدیر است .

حرازی زاده خاطرنشان کرد: این نشانه خاص مسئولیت پذیری ما یزدیها ها برای داشتن جامعه ای آماده است و جمعیت هلال احمر استان از هرگونه تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی در این زمینه استقبال می کند.

در خاتمه مدیرعامل شرکت گاز یزد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در راستای همکاری های بیشتر در زمینه های آموزشی پژوهشی و فناوری، با هدف تقویت همکاری های فی ما بین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا