ديدار و جلسه سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با محمد جواد عسكری مديرعامل صندوق حمايت و بازنشستگي فولادكشور

به گزارش خبرنگار یزد فردا در  طبس؛ سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس روز سه شنبه 97/08/22 با محمد جواد عسكري مديرعامل صندوق حمايت و بازنشستگي فولادكشور در دفتر کار ایشان دیدار کرد.

سید مهدی طلائي مقدم در این دیدار ضمن تأکید بر اجرای طرح طبقه بندی كارگران شركت زغالسنگ پروده طبس و امنيت شغلی كارگران زحمت كش زغالسنگ، خواستار اجرای طرح های صنايع جوارمعدنی طبس و تكميل سرمايه گذاري های حوزه زغالسنگ پروده گرديد.

همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از سفر مهندس عسكری به شهرستان طبس و كلنگ زنی پروژه مركز آموزشي و ميدان ورودي شهر طبس و دستور ايشان در جهت اختصاص اعتبار به پروژه هاي سطح شهرستان(ديهوك، طبس و عشق آباد) در راستای مسئوليت های اجتماعی خواستار اجرايی شدن این پروژه ها با توجه به ديد بلند و توسعه گرای مهندس عسكری گرديد.

محمد جواد عسكري مديرعامل صندوق نیز در این جلسه ضمن تاكيد بر اجراي طرح طبقه بندی مشاغل و پايداری امنيت شغلي كارگران زغالسنگ پروده اعلام كرد : سياست شركت تأمين خوراك واحدهاي توليدی و فرآوری كننده موادمعدنی درخود منطقه و شهرستان طبس هست و آمادگي داريم تأمين خوراك واحدهايی نظيركك سازی، فروسيليس آلومنيوم و سايربخش ها را انجام دهيم.

وی بیان داشت : همچنين درقسمت اجرا پروژه هاي شهرستان درخصوص مسئوليت هاي اجتماعی نه تنها اعتباراتی كه در سفر قول داده ايم بلكه در ادامه نيزآمادگي این را داريم که به نحوی برنامه ريزي كنيم تا در تمام شهرستان و بخش ها با نظر معاونت استانداری و فرمانداری ويژه شهرستان مسئوليت های اجتماعی خود را انجام دهيم.

درپايان این جلسه سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان از ديد باز و بلند و همچنين مسئوليت پذيري مهندس عسكری مديرعامل صندوق حمايت و بازنشستگي فولادكشور تقدير و تشكر نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا