امید حسین مرشدی

حمید بهزادپور را سالهاست می شناسم، از همان سالهای اولی که با گلساپوش یزد در فوتبال ساحلی کمتر کسی او را می شناخت.
بسیار خوش قلب، احساسی و پرتلاش.

زادگاه او دیار لبریز از مهر، با استعدادهای ناب برای ورزشهای مختلف، مهریز، است.
او متولد سال ۱۳۶۶ است. خود او در مصاحبه هایش بارها گفته بود: "با تیم شهرم در فوتبال چمنی در جام حذفی شرکت کردم و قرار بود که برای تست فوتبال چمنی به تیم فولاد یزد بروم که کاملا اتفاقی سر از فوتبال ساحلی در آوردم."



در دوران سرمربیگری محمد حسین میرشمسی مربی یزدی در تیم ملی به او بیش از گذشته بازی رسید، اما او صبوری کرد و در تمرین کم نگذاشت.

شش سال در گلسا با شهامت گلری کرد و تصمیم گرفت برای ادامه کار حرفه ای خود در غربت به پارس جنوبی بوشهر برود و دو سالی هم با این تیم قهرمان ایران شد. هرچند او با تیم گلسا هم یک قهرمانی در کارنامه دارد.

او همیشه به پیمان حسینی گلر با تجربه ساحلی احترام گذاشت و در نهایت توانست شایستگی خود را اثبات کرده و بعد از شش سال عضویت در تیم ملی، در بازیهای بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان، که دومین برند فوتبال ساحلی، بعد از جام جهانی در این رشته است، دستکش طلایی و عنوان بهترین گلر جام را در میان بهترینهای جهان از آن خود کند.

حمیدکه سالها در فقدان چراغ خانه، پدر مرحومش مرارتهای زیادی کشیده، حالا نه تنها مایه مباهات وی، مادر بزرگوار، همسر وفرزندش، بلکه افتخار مردم مهریز ، یزد وایران است.

برخی گفتند: حمید اشمایکل، خواستم به سبب بازی خوب با پای او وگلزنیهایش در این سطح از فوتبال بگویم نه او حمید چیلاورت است، باز گفتم نه او، فرزند ایران، حمید بهزادپور است وبس، بهترین گلر فوتبال ساحلی ایران وجهان، لطفا لقب دیگری به او ندهید!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا