‌استاندار یزد و رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه حلقه مفقوده جامعه امروز پایبندی به اخلاق است، گفت: اهالی رسانه و خانه مطبوعات استان می توانند منادی اخلاق مداری در جامعه باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، بعدازظهر دوشنبه ۱۴ آبان ماه "محمود زمانی قمی" استاندار یزد به همراه "جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار و "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استاندار‌ی با حضور در خانه مطبوعات استان با‌ اعضای هیئت مدیره و بازرسان این تشکل صنفی دیدار و گفت و گو کرد.
استاندار یزد در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در خانه مطبوعات استان، این روز را یکی از بهترین روزهای کاری خود دانست و بیان کرد: اخلاق و پایبندی به آن حلقه گمشده جامعه کنونی است.
"‌محمود زمانی قمی" ادامه داد: خانه مطبوعات ‌استان همان گونه که از نامش پیداست، سامانه ای برای نظم بخشیدن به رسانه ها، مطبوعات و اهل قلم،‌ هنر و فکر است.
‌وی افزود: اهالی رسانه و مطبوعات ریشه‌های ساخت و ساز اندیشه، فرهنگ و تمدن هستند و خانه مطبوعات همواره منزلت و جایگاه تعیین‌کننده و والایی در عرصه ادب و فرهنگ دارد. رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه فضای مجازی بخشی از فضای حقیقی جامعه است، فاصله گرفتن از اخلاق را مصداق بارز بی توجهی به ‌دین و تمدن دانست و خاطرنشان کرد: ریشه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی و علمی بوده است و باید پذیرفت طی کردن مسیر انقلاب تاکنون با برخی اشکال ها نیز همراه بوده که رسانه ها باید بازگوکننده آنها باشند.
زمانی قمی با بیان اینکه دغدغه های جامعه ابتدا توسط اهالی رسانه، اهل قلم و فکر مطرح می شود، ‌گفت: هر چند تفکیک رسانه ها با عناصری که ادعای رسانه ای بودن دارند، ‌سخت و دشوار نیست اما بزرگی و صداقت رسانه های واقعی در چنین شرایطی آشکار می شود.
گفتنی است در این دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های زمانی قمی در یک سال فعالیت به عنوان استاندار یزد و حمایت های وی از خانه مطبوعات و اهالی رسانه استان تجلیل کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا