حجت الاسلام فتاحی امام جمعه بهادران در دیدار با رئیس اداره بهزیستی شهرستان این مطلب را اعلام و درخواست نمود همانطور که فعالیتهای ارائه خدمت به معلولین روستایی در حوزه CBR در این دهستان گسترش داشته است

حجت الاسلام  فتاحی امام جمعه بهادران توسعه خدمات حوزه سلامت اجتماعی منجر به بازتوانی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی می گردد .

می بایست دیگر خدمات اجتماعی نظیر توسعه مراکز روزانه  ارائه خدمات به سالمندان و... نیز گسترش یابد .ایشان ضمن تشکر از ارائه خدمات مناسب به معلولین و نیازمندان ، این امر را از سفارشات موکد شریعت مبین اسلام  و ائمه اطهار عنوان و   از دیگر ادارت نیز درخواست نمود تا بهزیستی را بعنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است را یاری نمایند .

در ادامه امینی ریاست شورای اسلامی بخش با تاکید بر جلسات شورای سالمندان و کمیته مناسب سازی شهرستان  به توانمندی ها و پتانسیل های موجود در دهستان بهادران  نظیر وجود خیرین بزرگوار ، افراد فعال در حوزه ارائه خدمات به گرو ههای هدف بهزیستی و...   اشاره و خواستار راه اندازی مرکز روزانه سالمندان با توجه به نیاز منطقه ذکر شدند.

علیزاده رئیس اداره بهزیستی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش کاملی از خدمات سازمان بهزیستی به گرو ههای هدف و طرحهای ارائه خدمات در روستاها نظیر CBRروستایی ، طرح یک وعده غذای گرم ،پیشگیری تنبلی چشم و..  قول مساعد داد تا جهت توسعه مراکز تخصصی با توجه به سیاستهای اداره بهزیستی شهرستان در دهستان بهادران پیگیری و اقدام نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا