سيدمحمدرستگاري فرماندار مهریز گفت: راهپیمایی 13 آبان سال 1397 در مقایسه با سال‌های گذشته به خاطر تحریم‌ها و تهدیدهای جدید آمریکا علیه انقلاب اسلامی تفاوت دارد، باید خیلی گسترده‌تر و با حضور همه مردم و به‌خصوص دانش آموزان و دانشجویان برگزار شود.

راهپیمایی 13 آبان متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل است

به گزارش خبرنگاريزدفردا، سید محمد رستگاری درجلسه امروزعصر  در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی 13 آبان شهرستان با اشاره به اینکه دشمنی‌های آمریکا برخلاف سال‌های گذشته در آستانه چهل‌سالگی پیروزی انقلاب بیشتر شده است، افزود: مردم باید پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا علیه نظام را کوبنده در راهپیمایی 13 آبان بدهند.
وی ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان مخصوص دانش آموزان و دانشجویان نیست و تمام مردم و مسئولان باید با همدلی گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بار دیگر عظمت و اقتدار خود را نشان دهند.
همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: این راهپیمایی روز یکشنبه 13 آبان از ساعت 10 صبح از میدان شهدای گمنام تا مسجد جامع ولی‌عصر( محل نماز جمعه) برگزار می شود.
حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل افزود: مسئولان در کنار مردم و دانش آموزان در این راهپیمایی که از اهمیت زیادی برخوردار است گسترده‌تر از سال‌های قبل شرکت کنند.
همچنین معاون پرورشی آموزش و پرورش مهریز گفت: 10 هزار دانش آموز این شهرستان در کنار فرهنگیان و مردم در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند.
هدایت دهقانی زاده افزود: روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه‌کسانی که دل‌بسته به انقلاب اسلامی و پیرو ولایت‌فقیه هستند در آن مشارکت کنند.
روز 13 آبان که در تقویم به‌عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ‌داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به‌عنوان روزی به‌یادماندنی به ثبت رسانده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا