در آیین اختتامیه هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران، از محمد مهدی جوادیان زاده ؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد به پاس نقش موثر و مثبت در برگزاری این کنفرانس تقدیر و لوح تقدیری توسط استاندار یزد به وی تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، آیین اختتامیه هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران، عصر روز پنج شنبه سوم آبان ماه با حضور اساتید و متخصصان دانشگاهی همچنین برخی از مسئولین استان در سالن منتظر قائم  دانشگاه یزد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بنفشه زهرایی؛ دبیرعلمی کنفرانس گزارشی از امور علمی و مقالات دریافتی ارايه کردو گفت: برجسته‌ترین متخصصین از سراسر کشور در این کنفرانس حضور داشتند و مقالات بسیار خوبی از نظر کیفی و کمی در قالب پنل‌های تخصصی مختلف ارائه شد.

وی ضمن تشکر از حضور اساتید و متخصصین حوزه آب اظهار امیدواری کرد تا برگزاری اینگونه همایش ها بتواند موجب ایجاد دیدگاه مشترک بین دانشگاهها و نهادهای دیگر در حوزه آب شده و برای رفع بحران آن تدبیری اندیشیده شود.

در ادامه مراسم نیز عباس زارع؛ مشاور وزیرجهاد کشاورزی و مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری و احمدعلی کیخا؛ رییس کمیسیون کشاورزی و آب مجلس به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

در انتها محمد کیافر؛ نایب رییس انجمن علوم و مهندسی منابع آب، بیانیه هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران را قرائت کرد.

قدردانی و سپاس از حامیان و مسئولین برگزاری کنفرانس، پایان بخش این مراسم بود.

 گفتنی است این کنفرانس ملی، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دوم وسوم آبان ماه با محور های پایداری اکوسیستم های آبی با نگاهی ویژه به سفره های آب زیرزمینی، برنامه ریزی و مدیریت جامع و به هم پیوسته منابع آب سطحی و زیرزمینی در حوضه های آبریز و تجزیه و تحلیل مولفه های چرخه هیدرولوژ‌یک با نیازهای اکولوژیک در حوضه آبریز به میزبانی استان یزد برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا