فرماندار بافق در نشست با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد گفت: باید تقویت نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های حفظ امنیت اجتماعی شهروندان در دستور کار نهاد های بالادستی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد به همراه فرمانده و مسئول نهاد عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور در محل کار زاده رحمانی فرماندار بافق با وی دیدار و گفتگو نمودند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا استان یزد در این دیدار بر لزوم همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی با پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت نیروهای انتظامی پشتیبانی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سید محمد موسوی اصل در ادامه از مساعدت و همکاری های خوب و مناسب فرماندار بافق با مجموعه نیروهای انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی نمود و از زاده رحمانی به عنوان یک فرماندار نمونه استان در همراهی با مجموعه پلیس یاد کرد.

فرماندار بافق نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت: باید تقویت نیروی انتظامی در بحث تامین امکانات و تجهیزات به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های حفظ امنیت اجتماعی شهروندان در دستور کار نهاد های بالادستی و کلان کشور همچون مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

زاده رحمانی افزود: ما در مجموعه شهرستا‌‌ن آمادگی داریم‌‌ تا با همکاری فرماندهی انتظامی استان در جهت تامین و بهسازی فضاهای فیزیکی و اداری مورد نیاز مجموعه پلیس شهرستان مساعدت نماییم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا