تیم مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در دیدار فینال سومين دوره مسابقات فوتسال جام معادن و صنايع معدني استان یزد برابر تیم فولاد آلیاژی به پیروزی رسید و قهرمان شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ دیدار تیم های فوتسال مجتمع فلات مرکزی و فولاد آلیاژی یزد در مرحله فینال سومين دوره مسابقات فوتسال جام معادن و صنايع معدني استان یزد در سالن ورزشی سالن امام علي(ع) دانشگاه علوم پزشکي يزد برگزار شد.

در این دیدار که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیران مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، مدیران سازمان نظام مهندسی معادن استان و فولاد آلیاژی حضور داشتند، دو تیم پس از یک بازی نزدیک، حرفه ای و سخت در مجموع دو نیمه به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند و در نهایت در ضربات پنالتی، تیم فوتسال فلات مرکزی توانست با درخشش دروازه بان خود با نتیجه ۶ بر ۵ حریف خود را شکست دهد و قهرمان سومين دوره مسابقات فوتسال جام معادن و صنايع معدني استان یزد شود.

مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مراسم اهدا جوایز ضمن تبریک ۲۶ مهر روز ملی ورزش و آغاز هفته ورزش و تربیت بدنی به فرمایش مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش یک از تاکیدات و خواسته مهم رهبری برای جوانان می باشد که باید سرلوحه زندگی خویش قرار دهند.

گفتنی است در اين دوره از مسابقات تيم مجتمع سنگ آهن فلات مرکزي ايران به مقام اول، تيم فولاد آلياژي به مقام دوم و تيم سازمان نظام مهندسي معدن به مقام سوم رسيدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا