معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در گردهمایی ورزش برای همه، اظهار امیدواری کرد: با رشد حضور همه اقشار جامعه به ویژه خانواده ها در کنار هم ‌و در ورزش همگانی شاهد استانی سرآمد در حفظ شاخص‌های سلامت و ارتقای نشاط اجتماعی باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه گردهمایی ورزش برای همه به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "سیدابوالفضل موسوی" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استان در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: امروز و این مراسم نماد توجه به ورزش های همگانی در استان یزد است که خوشبختانه با توجهی که در سالهای گذشته به این ورزش شده، شاهد رتبه های بسیار خوب کشوری در ورزش همگانی هستیم.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: ورزش همگانی به طور مستقیم به سلامتی جامعه مرتبط است و گسترش آن و حمایت از این ورزش می‌تواند شاخص‌های سلامت و نشاط اجتماعی را در جامعه یزد که بسیار به آن نیازمند است، ارتقا دهد.
طالبی ضمن تقدیر از همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این مراسم به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان و با تاکید بر ضرورت توسعه ورزش های همگانی، اظهار امیدواری کرد: با رشد حضور همه اقشار جامعه به ویژه خانواده‌های گرامی در کنار هم ‌و در ورزش همگانی شاهد استانی سرآمد در حفظ شاخص های سلامت و ارتقای نشاط اجتماعی باشیم.


مقام اول استان یزد در ورزش همگانی


مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این گردهمایی بیان کرد: ورزش ارمغان سلامتی است و با ورزش کردن می توانیم به خود و خانواده هایمان سلامت جسم و روح را هدیه کنیم.
"مسعود شریعتی" افزود: مطابق با ارزیابی ها ‌و شاخص های وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۵ و سال گذشته، استان یزد توانست مقام اول را در رشته ورزشهای همگانی در کشور کسب نماید.
شریعتی همچنین به فعالیت های انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره و خاطرنشان کرد: اعزام بیش از ده نفر ورزشکار به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی از جمله افتخارات کم‌نظیر برای استان در سال جاری ‌و در حوزه ورزش بوده است.
گفتنی است در پایان این مراسم به شرکت کنندگان در گردهمایی ورزش برای همه به قید قرعه جوایزی از جمله سفر زیارتی به مشهد مقدس، دوچرخه و بسته های فرهنگی و ورزشی ‌اهدا شد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا