فرماندار شهرستان بافق در بازدید سرزده از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت زمین مورد نیاز این اداره تخصیص داده شده و عملیات احداث آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن دیدار با رییس و کارکنان این اداره از نزدیک در جریان روند خدمات دهی و مشکلات آنان قرار گرفت.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بافق در این دیدار به بیان گزارشی از برنامه های پیش رو و مشکلات این اداره پرداخت و گفت: در حوزه تعاون در شهرستان بافق ۴۰۳ تعاونی و در بحث کارگاه های تولیدی ۳۱۸ کارگاه در حوزه های کشاورزی، اصناف، صنعتی، پیمانکاری، معادن و... وجود دارد.

نوری افزود: در این تعاونی ها بیش از ۲۵ هزارنفر با سرمایه ای بالغ بر هزار میلیارد ریال عضو هستند.

وی همچنین ادامه داد: تعاونی توسعه و عمران بافق سومین تعاونی تشکیل شده شده در استان یزد می باشد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق در پایان کمبود فضا و تجهیزات اداری را از جمله مسائل پیش روی این اداره عنوان نمود.

فرماندار بافق نیز در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد رییس و کارکنان این اداره، پیرامون تامین تجهیزات اداری و بهسازی فضای اداری موجود قول مساعدت داد.

زاده رحمانی همچنین با بیان اینکه زمین مورد نیاز جهت ساخت ساختمان جدید این اداره تخصیص داده شده از همکاری جهت شروع عملیات احداث آن در آینده نزدیک خبر داد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا