مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان خاتم گفت: از فعالیت های جوانان و مشارکت سازمانهای مردم نهاد در زمینه افزایش نشاط اجتماعی در سطح استان و شهرستان ها حمایت می کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان خاتم با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرماندار خاتم، معاون سیاسی، امنیتی فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان خاتم در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این نشست بیان كرد: ظرفیت و پتاسیل بالای  شهرستان خاتم در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ایجاد اشتغال می تواند نویدگر آینده روشنی برای اين شهرستان باشد.
"فخرالسادات خامسی هامانه" افزود: بايد شاخص ‌های فرهنگي و اجتماعي شهرستان که نیاز به حمایت معنوی و مادی دارد، شناسايي گردد و درحد توان در راستاي ارتقا‌ی آنها به ويژه در حوزه  فعالیت جوانان در زمینه نشاط اجتماعی از طرف مسئولان استان و شهرستان تلاش شود.
خامسی هامانه ادامه داد: باتوجه به اینکه شهرستان خاتم جمعیت جوان بالایی دارد مي توان با برنامه ریزی در حوزه نشاط ‌اجتماعی، گفت ‌و گو بین جوانان، آموزش و مشاوره، باعث ارتقا و اعتماد به نفس جوانان و به میدان آمدن آنها در سطح فرهنگی اجتماعی شد.
فرماندار خاتم نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین آسیب های اجتماعی متوجه نسل جوان ‌است، در همین راستا ۶ کارگروه  فرهنگی اجتماعی در شهرستان فعال شده است.
"فرجام فاضلی" ادامه داد: امیدواریم ‌با برگزاری جلسات متعدد در شهرستان خاتم و با همکاری این کارگروه های آموزشی و ادارات ، نهادها و تشکل های مردم نهاد، این شهرستان از هرگونه آسیب اجتماعی پاک گردد.

★خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا