مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا گفت: همه ما به خصوص مدیران دولتی در مقابل این عزیزان مسئول و موظف به پاسخگویی هستند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد،  حجت الاسلام " لطف الله ثقفی " در نشست شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در یزد، مسئولیت در مقابل ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را سنگین توصیف کرد و  افزود: ما باید دین خود را نسبت به آنان ادا و برای جلب رضایت خداوند تلاش کنیم.

وی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره حضرت امام (ره)،  شهدا، تجلیل از مقام و منزلت آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و ایثارگران را احیاء گر ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی دانست  و اظهار داشت:  بحث ایثارگری هیچگاه تمام شدنی نیست و در هر شرایطی  باید مورد توجه قرار گیرد.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران با بیان اینکه  فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته باید در جامعه رواج پیدا کند؛ بر تلاش مسئولان در این زمینه تاکید کرد.

حجت الاسلام ثقفی، لزوم توجه بخش های دولتی به امور ایثارگران را خواستار شد و با بیان اینکه نباید نسبت به این موضوع غفلت کنیم؛ خواستار پیاده سازی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا شد.

این مسئول در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اجرای فرمان الهی برای حضور در  صحنه های اسلام و انقلاب  را اوج ایثار و از خود گذشتگی ایثارگران دانست.

وی لزوم توجه به ایثارگران فعال در بخش های دولتی را یادآور شد و گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی برای اجرای قانون جامع ایثارگران و قوانین مرتبط با برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی تلاش می کند و پیگیر پیاده سازی آن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش لزوم توجه به سلامت اداری را خواستار شد و توجه به بحث اخلاق را در سر فصل دوره های آموزشی بخش های دولتی ضروری دانست.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران در سفر به یزد ضمن شرکت در جلسه تفسیر قرآن آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، بر سر تربت پاک سومین شهید محراب آیت الله صدوقی ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل نسبت به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، نشست با جامعه ایثارگران بانک های استان و دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیدار با استاندار یزد و بازدید از بافت و بناهای تاریخی یزد از جمله  برنامه های مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران در سفر به یزد می  باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا