معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست شورای عالی ورزش استان بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت قانونی امور مالیاتی و توانمندی سمن ها در توسعه ورزش تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شورای عالی ورزش استان، کسب موفقیت های متوالی ورزش یزد در عرصه های مختلف را مرهون تلاش ورزشکاران و خانواده های آنها دانست و ابراز امیدواری کرد شرایط برای بهبود نتایج بهتر فراهم گردد.
«محمد علی طالبی» در این نشست که نماینده ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی نیز حضور داشتند اظهار داشت:  در استان یزد سازمان های مردم نهادی فعال هستند که می توان ضمن بهره مندی از ظرفیت آنها، مباحث مختلف ورزش را در بین جامعه هدفشان ترویج داد.
وی با بیان اینکه بسیاری از مصوبات امروز نیز در راستای ارتقا وضعیت ورزش جانبازان و معلولین استان به تصویب رسیده است بر لزوم اهتمام دستگاه ها در اجرای آن تاکید کرد.
لزوم ایجاد بخش مشاوره در اداره کل امور مالیاتی استان و ضرورت بهره مندی از ظرفیت قانونی در جهت حمایت مالی ورزشکاران موضوع دیگری بود که این مقام مسئول به آن اشاره و افزود: رشد و پیشرفت روز افزون ورزش استان  نیازمند  جذب حامیان مالی است که می طلبد شعبه ای ویژه در امور مالیاتی استان به منظور تحقق این مهم ایجاد شود.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار اهمیت بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی را یادآور شد و گفت: انتظار می رود نقش این بخش در جهت ارتقا کمی و کیفی وضعیت ورزش استان افزایش یابد.
طالبی بر ضرورت برگزاری مستمر نشست شورای عالی ورزش تاکید و بهره مندی از ظرفیت و جایگاه هیئت های ورزشی را در افزایش مشارکت همگانی خواستار شد.
در این نشست ضمن تجلیل از برترین های کارکنان دولت در مسابقات ورزش های همگانی، در خصوص سیاست ها و راهبردهای ترویج فرهنگ و توانمند سازی معلولان و همچنین تشریح وظایف دستگاه های مختلف در آستانه هفته تربیت بدنی گفتگو و تبادل نظر شد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا