معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد، از برگزاری انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران یزد در مرحله استانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد زارع سروی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : با حضور مشاور مدیرعامل ،بازرس و نماینده حراست استان و اعضای کمیته برگزاری انتخابات و امدادگران و نجاتگران منتخب شعب، مرحله استانی انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران در محل سالن کنفرانس معاونت امداد و نجات استان برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در دومین دوره انتخابات باشگاه های امدادگران و نجاتگران، گفت: مشارکت در جذب و سازماندهی امدادگران و نجاتگران، اجرای بهتر برنامه های امداد و نجات، استفاده از ظرفیت امدادگران و نجاتگران داوطلب در کنترل حوادث و سوانح از جمله وظایف باشگاه امدادگران و نجاتگران جمیعت هلال احمر است.

وی افزود: رضا ذولفی با کسب بیشترین آراء به عنوان دبیر باشگاه امدادگران ونجاتگران استان و فرزاد گلویی نیز به عنوان عضو علی‌البدل باشگاه انتخاب شد.

زارع سروی با بیان اینکه مرحله کشوری این انتخابات در آینده نزدیک در سازمان امداد‌ونجات کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: از میان دبیران سراسر کشور چند نفر به عنوان نماینده به منظور ارتباط با رئیس جمعیت و رئیس سازمان امدادونجات و تدوین برنامه‌های کشوری این باشگاه انتخاب و معرفی خواهند شد.

 این مقام مسئول ابرازکرد: افراد معرفی شده از سوی استان ها به عنوان دبیران باشگاه امدادگران و نجاتگران انتخاب و در زمینه امور رفاهی مربوط به امدادگران از جمله برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات، اردوها و همچنین برگزاری برنامه های تفریحی در تصمیم‌ گیری‌ ها و برنامه ریزی ها تاثیر گذار خواهند بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا