به مناسبت هفته نیروی انتظامی بخشدار مرکزی میبد با حضور در پاسگاه شهدا شهیدیه بخش مرکزی این شهرستان از تلاش‌های رئیس و کارکنان این پاسگاه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز دوشنبه 16 مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی "محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی میبد به همراه روسای شوراهای اسلامی روستاهای رکن‌آباد، حجت‌آباد و مهرآباد با حضور در پاسگاه شهدا شهیدیه بخش مرکزی این شهرستان از تلاش‌های رئیس و کارکنان این پاسگاه با اهدا لوح تقدیر تجلیل کرد.

 "محمدجواد احمدی" بخشدار مرکزی میبد در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: مقوله امنیت از مطرح‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های دولت‌مردان در جوامع انسانی در هر دوره و زمانی بوده است، امنیت کشور مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه شما بزرگواران نیروی انتظامی است.

محمدجواد احمدی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی رعایت حقوق شهروندی را در دستور کار جدی خود قرار داده است افزود: نیروی انتظامی با رعایت این اصل می‌تواند به وظیفه ذاتی خود در ایجاد نظم و انضباط اجتماعی به‌درستی عمل کند.

احمدی امنیت و آسایش مردم را ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس عنوان کرد و گفت: فداکاری مأموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقای امنیت پایدار بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

در این مراسم "سروان حسینعلی زارع" رئیس پاسگاه شهدا شهیدیه نیز به فعالیت‌های نیروی انتظامی در سطح بخش مرکزی میبد پرداخت و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان، برقراری نظم و امنیت اجتماعی را در این بخش دنبال می‌کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا