سازمان امور مالیاتی کشور از محل مجوز استخدامی شماره 175634/ت 48521 هـ مورخ 91/09/08 هيات محترم وزيران و موافقت شماره 1310523 مورخ 96/05/10 سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد تبصره ذیل ماده (24) قانون مالیات بر ارزش افزوده و در اجرای ماده (9) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور تعداد 166 نفر از بین نیروهای قراردادی واجد شرايط شاغل در واحدهای سازمانی تابعه سازمان امور مالیاتی کشور از طریق برگزاری امتحان کتبی عمومی، تخصصی و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی در مشاغل حسابرس مالیاتی (کارشناس مالیاتی)، کمک حسابرس مالیاتی (کاردان مالیاتی)، کارشناس امور اداری، کارشناس روابط عمومی، کارشناس حقوق، کارشناس فناوری اطلاعات (کارشناس امور سخت افزار رایانه، کارشناس شبکه، برنامه نویس سیستم و تحلیلگر سیستم)، مهندس برق، مهندس تاسیسات، مهندس ساختمان و کارشناس حراست استخدام می نماید .

شرایط عمومی استخدام:

-داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

-تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.

-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

-داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان).

-عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.

-نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.

-دارا بودن توانایی جسمی و روانی متناسب با رشته شغلی مورد تقاضا.

-نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی.

-داوطلبین استخدام در زمان ثبت نام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی یا بازخرید دستگاههای دولتی باشند.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان روز برگزاری آزمون می باشد.

پرداخت وجه ثبت‌نام:

-ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 97/07/08 لغایت روز یکشنبه مورخ 97/07/15 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط می‌بایست برای واریز هزینه ثبت‌نام به مبلغ 204000 (دویست و چهارهزار) ريال به سایت www.intamedia.ir مراجعه و نسبت به پرداخت اين مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب كه رمز دوم آن فعال مي‌باشد، در اين آزمون اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام را تكميل نمایند.

-لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

-متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.

-به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

-ثبت نام در آزمون استخدامی به منزله ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمی باشد. 

مدارك لازم براي ثبت نام:

1- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

2- فایل عکس اسکن شده.

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:

-عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

-عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

-اندازه عکس اسکن شده باید حداقل300*200 پیکسل و حداکثر400*300 باشد.

-تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

-حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.

-حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

-حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره 1: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره 2: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره 3: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذكر مهم: با توجه به مشكلات احتمالي در خصوص اشتباه در ارسال عكس، تاكيد ميگردد علاوه بر كنترل اطلاعات ثبتنامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نمائيد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام که می بایست از طریق اینترنت ثبت و بصورت الکترونیکی ارسال گردد:

1-عکس 4*3 جدید، با توجه به توضیحات فوق الذکر.

2-تصویر آخرین مدرک تحصیلی مرتبط با شغل انتخابی متقاضی، با فرمت JPG 

3-تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (براي آقایان)، با فرمت JPG

4-مدارک دال بر ایثارگری و معلولین عادی حسب مورد از مرجع ذیربط، با فرمت JPG

5-تصویر آخرین قرارداد برای کلیه متقاضیان، با فرمت JPG

 

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 97/08/23 قابل دسترسی و پرينت خواهد بود. زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ 97/08/25 و مکان برگزاری آن بصورت متمرکز در تهران می‌باشد. مکان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان بررسی خواهد شد و در صورت مغایرت مدارک داوطلبین با شرایط آگهی استخدامی از ادامه روند استخدامی منع خواهند شد.

مواد آزمون عبارتند از:

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی (هر يك از دروس آن با ضريب 1 اعمال و براساس آن نمره كل عمومي ساخته مي‌شود، داده خواهد شد و همچنين یک دفترچه مجموعه سوال آزمون اختصاصی تحويل مي‌شود.  نمره كل نهايي داوطلب با ضريب 1 براي نمره كل عمومي و ضريب 2 براي نمره كل اختصاصي ساخته مي‌شود.

کلیه دروس امتحان عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای طراحی خواهد شد و آزمون داراي نمره منفی مي‌باشد.

الف – مواد امتحان عمومی به شرح زیر تعیین می شود:

1-فناوری اطلاعات (4 مهارت هاي پايه Word،Powerpoint ،Excel  و Internet) 

2-زبان و ادبیات فارسی

3-معارف اسلامی

4-زبان انگلیسی - عمومی

5-هوش و توانمندیهای عمومی

اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر سوال های آزمون عمومی توزیع خواهد شد .

ب – مواد امتحان تخصصی: 

مواد امتحان تخصصی برای هر یک از شغل های مندرج در آگهی ( جدول  شماره 1 ) مشخص شده است.

   كسب حدنصاب علمي :

انتخاب داوطلبان استخدام جهت سير مراحل استخدام،كسب حدنصاب لازم در آزمون كتبي به عنوان شرط لازم (ونه كافي)درامتحان بوده و براساس ترتيب نمرات مكتسبه و با رعايت ساير قوانين و مقررات مربوط مطابق شرايط ذيل مي باشد:

-پس ازبرگزاري آزمون، نمرات داوطلبان به تفكيك حيطه هاي عمومي و تخصصي محاسبه و حدنصاب امتحان معادل پنجاه درصد(50درصد) بالاترين نمره مكتسبه در امتحان با ارزش وزني چهل درصد(40درصد) براي حيطه عمومي و شصت (60%) براي حيطه تخصصي درهرشغل محل، محاسبه و مبناي ساير مراحل انتخاب داوطلبان قرار مي گيرد.

- پس ازتعيين حدنصاب درامتحان 

الف)داوطلبان فاقدحدنصاب ازسايرمراحل استخدامي حذف خواهند شد.

ب)افراد داراي حدنصاب درسقف ظرفيت مندرج درآگهي براي سايرمراحل استخدام معرفي خواهندشد.

تذكر: كسب حدنصاب نمره علمي در امتحان هيچ گونه حق استخدامي براي داوطلبان ايجاد نمي كند. 

تذکر مهم: داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنها با مقطع و عنوان رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در جدول شرایط احراز تحصیلی مشاغل (جدول شماره 2) مطابقت داشته باشد.

امتیازات و سهمیه های قانونی:

1-نظر به اینکه قبلاً سهمیه های 25% و 5% ایثارگران و 3% معلولین از محل مجوز شماره 175634، ت 48521 هـ مورخ 91/09/08 در آزمون های استخدامی قبلی (سال های 91، 94 و 95) لحاظ گردیده است، لذا شرکت کنندگان واجد شرایط ایثارگری و معلولیت در این آزمون با داشتن گواهی مربوط در صورت داشتن نمره مساوی در مقایسه با داوطلبین آزاد از اولویت استخدامی برخوردار می‌باشند.

* ایثارگران بیست و پنج درصد (25%) شامل: جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شاهد، با داشتن گواهی معتبر از مراجع ذی صلاح قانونی می‌باشند .

*ایثارگران پنج درصد (5%) به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت، با داشتن گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی اطلاق می شود .

*برای داوطلبین واجد شرایط معلولیت، داشتن معرفی نامه معتبر از سازمان بهزیستی الزامی می باشد .

توجه مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط سازمان بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، احکام قراردادی و معلولین عادی) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات اظهاری مندرج در «برگ درخواست شغل» باشد، هیچ گونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (اعلام نتیجه اولیه، فرآیند گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

تذکرات : 

-کارکنان قراردادی صرفاً مجاز به انتخاب یک شغل از عناوین مندرج در آگهی استخدامی می‌باشند.

-هر یک از داوطلبین صرفاً در شغل انتخابی خود، مجاز به انتخاب 2 محل جغرافیایی با رعایت اولویت ها به شرح ذیل می‌باشند:

•در اولویت اول انتخابی:

-داوطلبان براساس مندرجات آگهی استخدامی مجاز به انتخاب یک شغل در هر واحد سازمانی می باشند. 

( الزامی به انتخاب شغل صرفا در استان محل خدمت داوطلبان نمی باشد). 

•در اولویت دوم انتخابی : 

-داوطلبان درصورت تمایل مجاز به انتخاب یک محل جغرافیای دیگر براساس مندرجات آگهی استخدامی در همان شغل انتخابی اول می باشند .

-توجه: بررسی موضوع اولویت دوم انتخابی داوطلبین در صورت عدم تکمیل ظرفیت با لحاظ انتخاب اولویت اول سایر داوطلبین و سیاست های ساماندهی نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی کشور خواهد بود و بدیهی است انتخاب اولویت دوم، هیچگونه حقی برای داوطلبین ایجاد نخواهد کرد . 

-تبصره: اعلام نتایج آزمون صرفاً بر اساس اولویت اول انتخابی صورت می پذیرد .

نکته مهم : 

-اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سایت سازمان به نشانی www.intamedia.ir و ادارات کل امور مالیاتی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و لیست قبول شدگان به منظور ادامه مراحل استخدامی به دفتر گزینش سازمان ارسال خواهد گردید.

-تاكيد مي‌گردد مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حكم استخدامی، حكم مزبور لغو و بلااثر مي‌شود.


 دریافت فایل جداول مربوط به عناوین شغلی و مواد امتحان تخصصی، شرایط احراز تحصیلی مشاغل و فهرست شغل محل های مورد نیاز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا