با حضور استانداریزد، نماینده مردم میبدوتفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان زنگ مهر و مقاومت وبازگشایی مدارس در آموزشگاه خیری شهید خلیل کارگر شهرستان میبد نواخته شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هم‌زمان با اولین روز از فصل پاییز و آغاز بهار تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با حضور استانداریزد، نماینده مردم میبدوتفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه خیری شهید خلیل کارگر شهرستان میبد نواخته شد.

استانداریزد در این مراسم با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید به همه خانواده‌ها، دانش آموزان و مدیران و معلمان مدارس گفت: شهرستان میبد برای بازگشایی مدارس به این دلیل انتخاب شد که واقعاً در امر خیری و مدرسه‌سازی یک استثنا است.

محمود زمانی قمی مشارکت کادر آموزشی در ساخت مدرسه شهید کارگر میبد را اقدامی پرافتخار برای جامعه فرهنگیان دانست و افزود: رد پای این عمل در سیره اهل‌بیت به‌ویژه علی بن ابی‌طالب (ع) مظهر نیکی‌ها و خوبی‌ها دیده می‌شود.

زمانی قمی در پایان از امام‌جمعه، نماینده، فرماندار، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میبد که بامتانت و بردباری همه امور را پی گیری می‌کنند؛ قدردانی و تشکر نمود.

"حسین فلاح" فرماندارمیبد هم در این مراسم با تأکید بر نقش گسترده خیرین در عرصه تعلیم و تربیت این شهرستان، اظهار داشت: خیرین میبدی در عرصه ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند.

حسین فلاح تصریح کرد: تاکنون ۳۲ مدرسه خیر ساز در شهرستان میبد ساخته‌شده که این مهم می‌تواند برای کل کشور الگو باشد.

شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا