سردبیر

سردبیر یزدفردا .بااستعفای شهردار یزد خبرها از انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری در پشت درهای بسته  به گوش می رسد .
انتخاب مهندس فرهمند به عنوان سرپرست شهرداری و نهایت انتخاب دکتر عباسی به عنوان شهردار و پیوستن غالبی به شورای شهر تا جمع شش نفره شورا ی به قوت خود باقی بماند
البته گزینه ای دیگری هم در صورت عدم تحقق در نظر گرفته شده تا تصمیمات شورای در سایه تحقق یابد .
ناگفته نماند انتخاب فرهمند به عنوان سرپرست با توجه به نوع استخدامش  غیر قانونی ولی انتخاب به عنوان شهردار قانونی است و قطعا انتخاب فرهمند به عنوان شهردار با مقبولیت بیشتری نسبت به عباسی روبرو خواهد شد .
نکته حائز اهمیت در انتخاب دکتر عباسی در این است که تجربه شورای دوم و انتخاب آرامون تکرار و عباسی باید پشتوانه مردمی خود را به فراموشی سپرده و آماده استیضا توسط همقطاران خود باشد چون عباسی نشان داده بیشتر مواقع به اعتقادات خود بیشتر از هر چیز پایبند است همانگونه که تاکنون در جلسات مکررا با آن روبرو بوده است .
حضور دکتر عباسی در شهرداری
دقیقا شورا را تهی از کارشناس عمرانی کرده و فرصت را برای اختلاف های  بیشتر که ناشی از نداشتن دانش است باز می کند
حال باید دید ۴عضو همیشه کنار گذاشته شده در تصمیمات بازهم با ۱۱ رای قاطع خود را به عنوان عضو و صاحب رای نشان می دهند .
در پایان باید منتظر بود و درایت شورا در دومین انتخابش را دید هرچند که گزینه های صلاحیت دار زیادی در شهرداری برای این انتخاب حضور دارند که تنها اعتماد آنها را در حد شهردار شش دانگ نشان خواهد داد.
افرادی نظیر مشتاقیون ومحمود دهقان وفعالی ونهایت رجوع به استفاده از با تجربه ها همچون شرافت و عظیمی زاده و سید حسینی وبابایی هم راه حل های این انتخاب است .
شهرداری نیاز به شناخت دارد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا