مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد در جمع بخشداران استان با تاكيد بر اينكه دولت تدبير و اميد نگاه ويژه اي به توسعه اقتصادي روستاها دارد، گفت: بايد با جذب اعتبارات اشتغال‌زايي روستايي در راستاي رونق اقتصادي روستاها تلاش كنيم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست بخشداران استان با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري و بخشداران استان در سالن شهيد موحدين استانداري يزد برگزار و در رابطه با اشتغال‌زايي در روستاها هم‌انديشي و تبادل نظر شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در اين نشست ضمن تسليت به مناسبت ايام سوگواري ماه محرم، به تفاهم‌نامه‌هاي مختلف جهت ارائه تسهيلات اشتغال‌زايي به روستائيان اشاره و بيان كرد: با عنايت به نگاه ويژه دولت تدبير و اميد به توسعه اقتصادي روستاها، بايستي با جذب اعتبارات اشتغال‌زايي روستايي در راستاي رونق اقتصادي روستاها تلاش نماييم.
«محمود زارع رشكوئيه» همچنين از جذب اعتبارات بانك سينا در اين رابطه خبر داد و از همكاري خوب مسئولان و دست‌اندركاران امر تقدير و تشكر نمود.
وي در ادامه اين نشست با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با كميته امداد حضرت امام خميني(ره)، بنياد شهيد و امور ايثارگران و سازمان بهزيستي، از تخصيص اعتبارات اشتغال‌زايي روستايي به اين دستگاه‌ها خبر داد.
زارع در پايان سخنان خود از بخشداران خواست با همكاري و حمايت دهياري‌ها و شركت‌هاي تعاوني دهياري‌ها در جهت سرمايه‌گذاري و ايجاد درآمد پايدار و رونق اقتصادي در روستاها بكوشند.

*خبرنگار: مجتبي مختاري*
*عكس: رضا زارع*
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا