مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در آیین پایانی کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی در کتابخانه رئیس فرهمند یزد گفت: بهسازی فضاهای کتابخانه‌ای باعث رشد عضویت کتابخانه‌های شهرستان یزد شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این مراسم که حامد عطارها معاون این اداره کل، محسن رفیعی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد، جمعی از کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان، کودکان شرکت کننده در دوره و خانواده‌های آنان حضور داشتند،  رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان مطالبی در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی، بهره‌گیری از فضای امن و دلپذیر کتابخانه‌ها را به کودکان حاضر توصیه کرد.

وی  با اشاره به وضعیت فیزیکی نامطلوب کتابخانه‌ها در سال‌های گذشته، بیان داشت: جای خرسندی است که بهسازی و زیباسازی کتابخانه‌ها باعث استقبال اعضا و رشد عضویت کتابخانه‌ها شده است.

دوست فاطمی‌ها افزود: اگر فضای زیبا و مطلوبی برای کتابخوانی ایجاد کنیم، شهروندان نیز به سرعت جذب کتاب و کتابخانه خواهند شد.

در ابتدای این جلسه نیز محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد و زهراالسادات طباطبایی، مسئول کتابخانه رئیس فرهمند، از روند برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان در شهرستان یزد و کتابخانه‌ فرهمند یزد گزارشی ارائه کردند.

در پایان این مراسم نیز از مربیان و کودکان شرکت کننده در کلاس‌های اوقات فراغت کتابخانه فرهمند تقدیر شد.

در نخستین دوره کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی کتابخانه عمومی فرهمند یزد، 35 نفر از کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه در قالب کلاس‌های نقاشی، قصه‌گویی، کاردستی و نمایش خلاق حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا