فرماندارمیبد در بازدید از ساختمان جدید دانشکده پرستاری شهرستان گفت: ساختمان جدید پرستاری میبد در اول مهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، "حسین فلاح" فرماندارمیبد به همراه " هوشنگ مهرپرور " معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و"شهاب‌الدین عزیزالدینی" رئیس دانشکده پرستاری و جمعی از مسئولین از ساختمان جدید دانشکده پرستاری این شهرستان بازدید کردند.

"حسین فلاح" فرماندارمیبد در حاشیه این بازدید بابیان اینکه این مجموعه قبلاً در اختیار دانشگاه میبد بود گفت: خوشبختانه با پی گیری‌های مجدانه امام‌جمعه، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و خود دانشگاه، این ساختمان با دستوری که وزیر بهداشت و درمان، 2 سال پیش صادر کرده بودند؛ به مبلغ 2 میلیارد و یک‌صد میلیون تومان از ردیف اعتبارات متمرکز تأمین اعتبار و خریداری شد.

فلاح افزود: درگذشته دانشکده پرستاری در محوطه بیمارستان امام جعفر صادق (ع) قرار داشت که مشکلات و تنگناهایی را برای دانشجویان به همراه داشت.

وی گفت: امیدواریم با این اقدام و مستقل شدن دانشکده پرستاری در فضای مجزا بتوانیم رشته‌های بیشتری را در این دانشکده پذیرش و فضای خوبی را برای دانشجویان فراهم کنیم.

فرماندارمیبد افزود: ساختمان جدید دانشکده پرستاری در حال حاضر با 500 میلیون تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حال بهسازی است و قرار است در اول مهر راه‌اندازی شود.

"شهاب‌الدین عزیزالدینی" رئیس دانشکده پرستاری میبد با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان میبد ازلحاظ تجهیزات درمانی ازجمله ام آر آی و سی‌تی‌اسکن افزود: امیدواریم یکی از مجهزترین دستگاه رادیولوژی را هم بتوانیم در این مجموعه و در شهرستان میبد راه‌اندازی کنیم.

" هوشنگ مهرپرور " معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: برای تجهیز آزمایشگاه دانشکده پرستاری دست یاری به سمت خیران دراز می‌کنیم و امیدواریم همانطورکه خیران شهرستان میبد در بخش‌های مختلف فعال هستند در حوزه آموزشی و دانشکده پرستاری هم به کمک ما بیایند.

وی گفت: دانشجویان دانشکده پرستاری میبد از ترم جديد در ساختمان جدید مشغول تحصیل خواهند بود که در حال حاضر یکسری عملیات عمرانی در این محل در حال انجام و آماده‌سازی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا