در آستانه فرارسیدن هفته دولت و با حضور فرماندارمیبد کارکنان فرمانداری این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در آستانه فرارسیدن هفته دولت و با حضور "حسین فلاح" فرماندار، "علیرضا ابوالحسنی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "فرزین خادمی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مراسم تجلیل کارکنان این اداره برگزار شد.

فرماندارمیبد در این مراسم با تبریک پیشاپیش هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی برای انعکاس و اعلام اقدامات انجام‌شده از سوی دولتمردان است.

حسین فلاح افزود: در این هفته باید علاوه بر رونمایی از پروژه‌ها و طرح‌ها، دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف از اول انقلاب تاکنون به مردم اطلاع‌رسانی شود.

فلاح بابیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا مردم ایران در امنیت به سرمی برند گفت: جایگاه ایران دنیا در شاخص‌ها و معیارهای مختلف علمی، صنعتی، دفاعی، سیاسی و امنیتی جایگاه ممتازی است که باید قدر آن را دانست.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات کارکنان این اداره در حوزه‌های مختلف گفت: کسب رتبه اول فرمانداری میبد در بین فرمانداران استان، مرهون تلاش‌های صادقانه کارکنان است.

حسین فلاح همچنین افزود: فرمانداری میبد در بحث اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هم جایگاه نخست فرمانداری‌های استان را به خود اختصاص داده است که قابل‌تحسین و قدردانی است.

فرماندارمیبد در این مراسم با اهداء لوح از خدمات و تلاش‌های کارشناسان این اداره تجلیل کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا