استاندار يزد به مناسبت سالگرد بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد با صدور پیامی 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به میهن عزیز اسلامی گرامی داشت.
متن کامل پیام "محمود زمانی قمی" به شرح زیر است:
بسمه تعالی
بيست و ششم مردادماه، يادآور بازگشت غرور آفرين آزادگاني است كه پس از تحمل سال ها شكنجه و صبوري، دوري از عزيزان و وطن به شرف آزادگي نائل شدند و بردباري خانواده اين والا مقامان نيز در دوران اسارت مايه افتخار و الگویی ماندگار در مسير پايداري نسبت به اهداف الهي و تجلي حق طلبي است.
آزادگان سر افراز، هرگز متعلق به زمان خاص و مقطعي از تاريخ نيستند، بلكه همواره بركات اراده و ايمان آنها در همه اركان ایران عزیز اسلامی و  باور انقلابي مردم جاري و ساري مي باشد زیرا پيام و عمل آنها غريو سربلندي و شكوهمندي جمهوري اسلامي ايران است و براي هميشه در قالب مدلي ماندگار، بستر بهره جويي در تمام دوران ها محسوب مي شوند.
اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهداي والا مقام و تكريم سرآمدي جانبازان گرانقدر، اين روز بزرگ را به رهروان ايستادگي، آزادگان غرورآفرين به ويژه يادگاران پر قدر و اسوه هاي رادمردي در استان يزد تبريک و تهنيت عرض مي كنم و از درگاه خداوند متعال طول عمر و سلامت روز افزون براي این سرافرازان مسئلت دارم.
اميد است نسل جديد همواره آزادگان را به عنوان نماد مقاومت ملت بزرگ ايران در مقابل دشمنان اين سرزمين در صبر، ايمان، توكل، پايداري و شجاعت الگوي خويش قرار دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا