با حضور "‌محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد‌، ‌"‌عباس حیدری"‌ به عنوان سرپرست فرمانداری یزد معرفی و از تلاش های ‌"‌مصطفی‌ سالاری" ‌فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز چهارشنبه ١٧ مردادماه مراسم معارفه سرپرست فرمانداری یزد با حضور معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار در فرمانداری شهرستان یزد برگزار شد.
"محمدعلی طالبی" در این نشست ضمن تبریک سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: فرمانداری شهرستان یزد پیش از این دارای رتبه ها و جایگاه های خوبی در استان بوده که لازم است با ‌تلاش همه همکاران محترم در فرمانداری یزد در آینده نیز این موفقیت ها حفظ شود و گسترش یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "‌مصطفی سالاری" فرماندار سابق یزد ‌را از مدیران تلاشگری دانست که همواره کمک به اهداف دولت برایش در اولویت بوده است.
طالبی ضمن آرزوی موفقیت برای "عباس حیدری" سرپرست فرمانداری یزد و مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در مسئولیت جدید، آرزوی موفقیت نمود و خاطرنشان کرد: ‌وی در حوزه مسئولیت خود کاملاً اشراف دارد اما با توجه به سنگین بودن دو مسئولیت هم زمان شایسته است معاونان، بخشداران و سایر همکاران ‌محترم در فرمانداری یزد در طول این مدت تعامل و هماهنگی بیشتری برای پیشبرد برنامه ها داشته باشند.


از فضای نقد و نقادی در جامعه استقبال می‌کنیم


سرپرست فرمانداری یزد در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:‌ از فضای نقد و نقادی در جامعه استقبال می کنیم و پذیرای نقدهای منصفانه هستیم اما اگر نوشته‌هایی می‌خواهد ما را وارد حاشیه کند باید آنها را در مسیر خدمت به مردم به درستی مدیریت کنیم.
"عباس حیدری" با اشاره به شرایط ویژه کشور در حال حاضر، خاطرنشان کرد: نیاز به انسجام ، اتحاد و وفاق ملی داریم و باید با تلاش مضاعف در مسیر رضایت مردم تلاش کنیم زیرا در این شرایط تکریم ارباب رجوع، پایبندی به قانون، همدلی، هماهنگی و صرفه جویی در هزینه ها برای ما به عنوان اولویت های اصلی به شمار می رود.
"مصطفی سالاری" فرماندار سابق شهرستان یزد نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت های انجام شده در فرمانداری ‌یزد در دو سال گذشته ارائه داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا