همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت دهه کرامت همایش دختران شهر آفتاب با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، جمعیت هلال احمر و برخی از ادارات استان یزد در سالن همایشهای شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت فرصت مناسبی پیش آمد تا با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و برخی ادارات استان همایش دختران شهر آفتاب با حضور مسئولین استانی به منظور تقدیر و تجلیل از دختران برتر و فعال در عرصه های مختلف به عمل آید. حرازی زاده همچنین از اجرای برنامه های مختلف نظیر مسابقات نقاشی، طنز و تئاتر و نمایشگاه صنایع دستی در کنار این همایش خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مساله کم آبی در استان سعی شد در این همایش فرهنگسازی لازم در زمینه مدیریت مصرف صحیح آب و مشکلات کم آبی صورت گیرد.

تاکید بر فراگیری آموزشهای امداد و کمکهای اولیه برای اعضای خانواده ها از دیگر مباحث مهمی بود که در این برنامه مطرح گردید.  

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا