با حضور حسین فلاح فرماندارمیبد و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان، مسائل و مشکلات بخش ندوشن در حوزه‌های مختلف ازجمله صنایع، معادن، کشاورزی و دامداری، میراث فرهنگی و زمین‌های واگذاری بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح روز یکشنبه 31 تیرماه با حضور فرماندارمیبد و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان، مسائل و مشکلات بخش ندوشن در حوزه‌های مختلف ازجمله صنایع، معادن، کشاورزی و دامداری، میراث فرهنگی و زمین‌های واگذاری بررسی شد.

فرماندارمیبد با تأکید بر همدلی و هم‌افزایی مسئولین در حل مشکلات مردم گفت: در این شرایط حساس باید دغدغه همه رفع مشکلات مردم باشد.

فلاح با اشاره به ظرفیت‌های بخش ندوشن تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های معادن منطقه در توسعه زیرساخت‌ها، تعریض جاده فولا-نیوک، احداث کنارگذر ندوشن و فراهم آوردند مسیر زمینه‌های رشد صنعت توریست در این منطقه تلاش کرد.

فرماندارمیبد در ادامه بابیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌صرف خدمت به مردم هیچ‌کس مواخذه نمی‌شود تصریح کرد: باید از توفیق خدمت به مردم را که خداوند به ما مسئولین داده باافتخار به مردم خدمت کنیم و مشکلات آن‌ها را رفع نماییم.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان بر پرهیز از پرداختن به جزئیات و حواشی تأکید کرد و افزود: برای اینکه مردم از نظام و مسئولین و کارگزاران دل‌زده نشوند باید با تغییر نگاه و ایجاد تحول، مردمی بودن نظام و انقلاب را حفظ کنیم.

حسین فلاح با اشاره به اختصاص بیش از یک میلیارد تومان به شهرداری ندوشن در جهت توسعه این شهر در ابعاد مختلف گفت: شهرداری باید با تعامل با ادارات دیگر باید گره کار مردم را درزمینهٔ واگذاری زمین‌ها و کاربری‌ها حل‌وفصل کند.

نشست با تعدادی از مردم ندوشن و شنیدن مشکلات آن‌ها و بازدید از بناهای تاریخی روستای صدرآباد از دیگر برنامه‌های فرماندارمیبد در بخش ندوشن بود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا