دکتر محسن حرازی زاده که طی حکمی از سوی استاندار یزد به عنوان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان منصوب گردید

با حضور اعضای کارگروه امداد و نجات استان اولین جلسه کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی به میزبانی جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

دکتر محسن حرازی زاده که طی حکمی از سوی استاندار یزد به عنوان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی استان منصوب گردیده اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاهای مرتبط در خصوص ارائه هر چه بهتر خدمات امداد و نجات، بهداشتی و درمانی به زائرین مراسم اربعین حسینی می باشد.

وی همچنین بیان داشت؛ وظیفه هلال احمر در این مراسم علاوه بر پوشش امدادی مسیر حرکت زائرین، ارائه خدمات درمانی توسط مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر میباشد. در ادامه این جلسه اعضای کارگروه هریک ضمن اعلام آمادگی، برنامه های خود را اعلام نمودند.

در پایان این جلسه مقرر گردید به منظور هماهنگی بیشتر مانور های مشترکی بین دستگاههای خدمت رسان در این مراسم برگزار شده و آموزش های امدادی، بهداشتی و درمانی نیز در قالب تهیه برشور و سی دی به زائرین ارائه شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا