فرماندارمیبد صبح دیروز با رئیس کمیته فوتسال و نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد صبح دیروز با علی کفاشیان، رئیس کمیته فوتسال و نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال به بررسی مسائل مرتبط با ورزش فوتبال و فوتسال شهرستان پرداخت.

حسین فلاح در دیدار خود با رئیس کمیته فوتسال جمهوری اسلامی ایران بحث تأسیس باشگاه فوتسال صنایع شهرستان میبد جهت شرکت در لیگ دسته 2 فوتسال کشور را مطرح و با تشریح اهمیت این موضوع برای میبد خواستار واگذاری امتیاز آن به این باشگاه شد.

فلاح در دیدار با مهندس علی کفاشیان هم با اشاره به تماس تلفنی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با رئیس کمیته فوتسال گفت: با بحث و بررسی با امتیاز حضور فوتسال میبد در لیگ دسته 2 فوتسال کشور موافقت شد و این شهرستان سهمیه حضور در لیگ دسته دو کشور را کسب کرد.

وی در ادامه به دیگر دستاورد این دیدار اشاره کرد و بیان داشت: برای مسابقات فوتسال امیدهای کشور که به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود شهرستان میبد به‌عنوان میزبان این مسابقات پیشنهاد و موافقت لازم را بد ست آورد و قرار شد  کارشناسان فدراسیون جهت این موضوع به شهرستان میبد سفر و از نزدیک بازدیدی از مجموعه‌های ورزشی میبد داشته باشند.

گفتنی است فرماندارمیبد دیروز شنبه 16 تیرماه در یک سفر کاری در تهران، در دیداری جداگانه با داوود عزیزی، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان در مورد پروژه‌های ورزشی و مشارکت خیرین در این حوزه به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا