مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر آموزشگاههای استان یزد در دو مقطع ابتدایی و دوره متوسطه اول در قالب طرح کانون قهرمان در سالن ورزشی تخصصی بدمینتون شهرستان اردکان برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد،  این مسابقات با شرکت بیش از40 نفردانش آموز در قالب  8  تیم در 8 تیرماه به میزبانی شهرستان اردکان برگزارشد.

گفتنی است در پایان در مقطع ابتدایی مریم زارعشاهی از ناحیه دو یزد مقام اول ، مطهره میر حسینی از ناحیه یک یزد مقام دوم ، یاسمین نجمی از ناحیه دو یزد و سارا باقریان از ناحیه یک یزد مشترکا مقام سوم ، فاطمه میر شمسی از ناحیه یک مقام پنجم را کسب نمودند .

همچنین در مقطع متوسطه اول یگانه السادات قریشی از ناحیه یک یزد مقام اول ، مهرنوش موبد از ناحیه دو یزد مقام دوم ، عطیه حسینی از ناحیه یک یزد و مبینا صادقی نژاد از ناحیه دو یزد مشترکا مقام سوم ، فاطمه هاتفی از اردکان مقام پنجم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

لازم به ذکر است در مقطع ابتدایی پایه چهارم نازنین عسکری از ناحیه دو یزد مقام اول ، ریحانه خلیلی از ناحیه یک یزد مقام دوم و فاطمه زهرا کارگر از میبد مقام سوم را کسب نمودند.

شایان ذکر است کمیته فنی مسابقات ، نفرات برگزیده و منتخب این دوره از مسابقات را انتخاب نمودند ، تا تیم منتخب استان یزددر تابستان 97 به مسابقات کشوری اعزام شوند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا