معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت : در جریان برگزاری سومین دوره ی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور، نمایندگان استان یزد ضمن حضور درخشان در این رقابتها موفق شدند دو رتبه برگزیده کشوری را به خود اختصاص دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت : در این دوره از مسابقات "مصطفی کارگر" از ناحیه دو یزد رتبه سوم نهج البلاغه کشوری و "طیبه ضیائی" از ناحیه دو یزد رتبه پنجم نهج البلاغه کشوری را به دست آوردند.

"علی سرداری" افزود : در مرحله اول این مسابقات در سطح منطقه و ناحیه یک هزارو 680  نفر از فرهنگیان استان  شرکت کردند که از این جمع بیش از 110 نفر به مرحله استانی راه یافتند و در نهایت 8 نفر در رشته های قرائت قرآن کریم، حفظ 10جزء قرآن کریم، نهج البلاغه و تدریس احکام به مسابقات کشوری اعزام شدند.

لازم به ذکر است؛ سومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور با حضور معاونت محترم پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش  و فرهنگیان برگزیده کشور از سوم تا هفتم تیرماه 1397 در مشهد مقدس برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا