مراسم توديع و تكريم مديركل سابق و معارفه مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، آیین تکریم از خدمات و تلاش هاي «محمد يارمند» مديركل سابق دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري و معارفه «محمود زارع رشكوئيه» مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري با حضور «محسن صادقيان» معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و ديگر مديران كل حوزه معاونت عمراني استانداري يزد برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در ابتداي اين نشست ضمن تقدير از زحمات و تلاش‌هاي مستمر «محمد يارمند»، مسئوليت جديد «محمود زارع رشكوئيه» را به عنوان يكي از مديران موفق استان تبريك گفت و براي مديران سابق و جديد دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري آرزوي توفيق روزافزون كرد.
زارع رشكوئيه نيز در این نشست ضمن تقدیر و تشكر از زحمات يارمند مديركل سابق دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري، با اشاره به اينكه دولت تدبير و اميد توجه ویژه‌ای به توسعه روستایی داشته است؛ بيان كرد: اعتبارات پرداختی به حوزه روستایی و دهیاری‌ها به ويژه روستاهاي فاقد دهياري و ارائه تسهيلات ارزان قيمت براي راه اندازي واحدهاي توليدي و اشتغال‌زا شاهدي بر اين نگاه ويژه دولت است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهاي استانداري خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و ادامه داد: با همراهي همکاران و نيروهاي جوان اين دفتر تلاش خواهيم كرد در اين مسئولیت از فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي موجود در راستاي توسعه روستاها و كسب رضایتمندی بيشتر مردم روستاها استفاده كافي را ببريم و شاهد شكوفايي اقتصادي، عمران و آباداني بيش از پيش روستاها باشیم.
يارمند مديركل سابق دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري نيز در اين مراسم با آرزوی توفیق برای مدیرکل جدید، ضمن ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در گذشته، ازهمکاری و همدلي همه همکاران در عرصه خدمت‌رسانی تقدیر و تشكر نمود.
گفتني است در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدیر، از زحمات و تلاشهاي «محمد يارمند» در دوران مسئوليت در دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري تقدیر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا