فرماندارمیبد با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در پلیس آگاهی این شهرستان از اقدام هوشیارانه نیروی انتظامی در به دام انداختن و دستگیری سارقین عبوری که به‌صورت گروهی در ماه مبارک رمضان اقدام به سرقت منازل می‌کردند قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در بازدید از کشفیات پلیس آگاهی، گفت: نیروی انتظامی میبد مثل سال‌های گذشته که در دستگیری افرادی که به خانه‌های مردم رفته و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به زورگیری و کتک‌کاری می‌کردند این بار هم توانست ظرف یک هفته باند سارقین حرفه‌ای حرکتی شهرستان‌های میبد و اردکان را دستگیر کنند.

حسین فلاح بابیان اینکه این سارقین با استفاده از فرصت ایام ماه مبارک رمضان و خارج شدن مردم درزمان افطار از خانه، به خانه‌هایی که چراغ‌های آن‌ها خاموش بوده دستبرد می‌زدند افزود: شهروندان باید به هشدارهای پلیس پیشگیری توجه و خانه‌های خود را از سرقت حفظ کنند.

فلاح گفت: برقراری نظم و امنیت و حفاظت از اموال مردم، وظیفه ما مسئولین و نیروی انتظامی است و در این زمینه هرگز با مخلان جامعه و سارقین که امنیت عمومی و اموال مردم را در معرض خطر قرار می‌دهند کنار نمی‌آییم.

وی در جمعی از مالباختگان که در پلیس آگاهی میبد حضور یافته بودند افزود: احساس ناامنی در شهرستان یعنی نمره منفی برای مسئولان و جای بسیار تأسف دارد جوانانی که اکنون باید در حوزه کار و تولید فعالیت کنند در این‌چنین مکان‌هایی دربند دیده می‌شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان بابیان این‌که شاید این اتفاق حاصل کم‌کاری و بی‌توجهی ما مسئولین باشد، گفت: باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم و با همکاری و همفکری یکدیگر راه‌حل مناسب را بیابیم و با ایجاد شغل و فراهم کردن امکانات مناسب از به وجود آمدن چنین آسیب‌هایی جلوگیری کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا