نماینده عالی دولت در شهرستان طبس با صدور پیامی عید سعید فطر و فرارسیدن ماه شوال را به مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی بویژه شهرستان طبس تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام
بنام خداوند بخشنده و مهربان

(لحَمدُلِلّه علی ما هَدینا وَ لَهُ الشُکرُ علی ما اَولینا)

ستایش خاص خداست .ستایش از آن خداست بر آنچه ما را راهنمایی فرمود و برای او است سپاس بر آنچه به ما بخشود)

عید سعید فطر ، تحفه خداوند متعال به مومنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته ، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. اکنون که یک ماه از پالایش جان و درخشش وصف ناپذیر از این همه رحمت الهی ، خوش یمن ترین نویدی است که روزه داران درگاه احدیت را مسرور می سازد.

عید سعید فطر تجلی خداخواهی و جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است و به فرموده مقام معظم رهبری عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه مبارک رمضان می باشد.


اینجانب حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر عید بشارتهای الهی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم عزيز شهرستان ازبخش ديهوك وبخش مركزي تابخش دستگردان وشهر طبس صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بخشنده و مهربان رستگاری، عزت و کرامت همگان را همراه با گسترش آرمان های متعالی دین مبین اسلام به ويژه مردم داري ،صداقت وتمسك به سيره أهل بيت راآرزومندم.

شادباشيدوسربلند


سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا