مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد در نشست ستاد اربعین حسینی استان بر ضرورت تقویت همکاری ها با هدف تسهیل شرایط سفر و ارائه خدمات به زائران اربعین تاکید کرد و گفت: اربعین حسینی حرکتی عظیم و معنوی با دستاوردهای والای الهی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، ستاد اربعين حسيني استان به رياست استاندار یزد و با حضور معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای اين ستاد در سالن زنده ياد حميديا استانداری برگزار شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ‌و دبیر این ستاد در نشست ستاد اربعین حسینی استان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، بیان کرد: تجربه ها و اقدامات خوبی از سال های گذشته به جای مانده است که با آسیب شناسی این موارد در اربعین پیش رو می توان به صورت موثرتری برنامه ریزی ‌های لازم را انجام داد.
«محمدصادق طهماسبی» ادامه داد: ترویج فرهنگ اربعین در جامعه، نظم و امنیت، رعایت سنت ها و ارزش های دولت و ملت عراق، مردم محوری، تسهیل گری، مدیریت انتظارات و هماهنگی از اصول مورد توجه برای مراسم اربعین حسینی سال جاری می باشد.
طهماسبی ‌افزود: در راستای تحقق اصول درنظر گرفته شده از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور لازم است همه اعضا و کمیته های تخصصی با برگزاری جلسات منظم و برنامه ریزی همسو، این اقدامات را به مرحله اجرا برسانند.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان بر ضرورت تقویت همکاری ها با هدف تسهیل شرایط سفر و ارائه خدمات به زائران اربعین تاکید کرد و گفت: اربعین حسینی حرکتی عظیم و معنوی با دستاوردهای والای الهی است.
طهماسبی در پایان سخنان خود ضمن تشریح ابعاد مختلف دستورالعمل دبیر اجرایی مراسم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: ساماندهی مشارکت های مردمی و بهره مندی از زمینه سازی دستگاه های مختلف مورد توجه ویژه قرار گرفته و امید است اثرات خوبی را از هم افزایی و همکاری همگانی در برگزاری این رویداد معنوی شاهد باشیم.
گفتنی است در این نشست ابلاغ دستور العمل مدیریت و ساماندهی زائران اربعین حسینی، تشکیل کمیته ها و بررسی شرح وظایف محوله ‌انجام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا