اولین جلسه ستاد اربعین حسینی استان یزد برگزار، دستورالعمل مدیریت و ساماندهی زائران اربعین در سال جاری تشریح شد و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، ستاد اربعين حسيني استان به رياست استاندار یزد و با حضور معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضاي اين ستاد در سالن زنده ياد حميديا استانداری تشكيل جلسه داد.
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار در ابتدای این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: در چند سال اخیر اعزام زائران اربعین حسینی با انسجام و یکپارچگی از تمام استان های کشور به سرزمین مقدس کربلا صورت می گیرد.
«محمدعلی طالبی» افزود: خوشبختانه استان یزد نیز در چند سال گذشته در موضوع اعزام و خدماتی که در عراق به زائران ارائه می کند، جزو استان های برتر به شمار می رود که این اتفاق نتیجه تلاش دستگاه های مختلف و مشارکت مردم و خیرین در بخش های ‌گوناگون است.
جانشین ستاد اربعین حسینی استان ادامه داد: امسال نیز ستاد استانی اربعین حسینی براساس دستورالعمل ابلاغ شده تشکیل ‌شده و امید است با توجه به فرصت خوب باقی مانده برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت در این زمینه به نحو مطلوب انجام شود.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با جذب همکاری های اجتماعی برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ‌معنوی در سال جاری را شاهد باشیم.
گفتنی است در این نشست ابلاغ دستورالعمل مدیریت و ساماندهی زائران اربعین حسینی، تشکیل کمیته ها و بررسی شرح وظایف محوله ‌انجام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا