به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر بافق با فرماندار شهرستان امروز صبح در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا این جلسه در مورد وضعیت اعتبارات و روند پیشرفت شهرستان در صنایع جوار معدنی، راه های مواصلاتی، شهرسازی، گردشگری، صنایع جوار ریلی توضیحاتی را ارائه نمود.

محمد زاده رحمانی عنوان داشت: در آینده نزدیک در حوزه جوار ریلی تعداد ۴۰ نفر لوکوموتیوران استخدام و همچنین عملیات احداث کارخانه تولید واگن این شهرستان شروع خواهد شد.

وی همچنین به ورود دو سرمایه گذار جهت احداث کارخانه فروآلیاژ در شهرستان خبر داد و افزود: جزئیات این طرح ها و روند پیشرفت آن در ماه‌های آینده تشریح خواهد شد.

در ادامه این نشست روسای شورای شهر، شهرستان و دیگر اعضای شورای اسلامی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و یادآور شدند: روند توسعه و پیشرفت شهرستان در سال‌های اخیر مرهون نظم و آرامش حاکم بر شهر و ایجاد فرصت پیگیری برای مسئولان بوده است و قطعاً سرمایه گذاران اعم از سرمایه گذاران بخش دولتی، خصوصی و تعاونی جایی را برای فعالیت انتخاب می‌کنند که نظم و آرامش برقرار و زیرساخت‌های آن نیز تامین شده باشد.

 گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد به منظور ایجاد یکپارچگی و جلوگیری از تفرقه و تشتت آرا محمد رنجبر عضو شورای شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان به عنوان مسئول پیگیری امور تقسیمات کشوری از سوی شورای شهر تعیین و فرمانداری و سایر مسئولین شهرستان نیز در چارچوب قوانین و مقررات جاری نسبت به هرگونه حمایت و همکاری با وی اقدام نمایند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا