فرماندار بافق بر ضرورت حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و به تشریح اهمیت آن پرداخت و گفت: روز قدس روز انزجار عمومی از غاصبان فلسطین و دفاع از اسلام و ارزش های والای انسانی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی افزود:راهپیمایی روز قدس در این برهه از زمان که دشمنان و استکبار جهانی قصد برهم زدن وحدت و انسجام کشور و اختلاف افکنی بین مسلمانان را دارند باید با عظمت بهتر و فریادهای کوبنده تر برگزار شود.

وی به تدبیر شایسته حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس اشاره کرد و بیان داشت: علیرغم تلاش های فراوان و تهدیدهای رژیم جعلی اسرائیل در کرانه باختری و فلسطین اشغالی؛ مردم با ایمان ایران اسلامی برای دفاع از حقوق مردم فلسطین در روز قدس به پا می خیزند و هرسال با انسجام و شکوه بیشتر در تمامی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در قاره های مختلف آرمان های امام راحل را در آزاد سازی قدس شریف و ظلم ستیزی علیه اشغالگران فریاد می زنند.

فرماندار بافق حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را مظهر اقتدار نظام عنوان و تصریح کرد: مردم دیار دارالشجاعه بافق، باشکوهتر از سالهای گذشته با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس انزجار و نفرت خود را از صهیونیست و استکبار جهانی اعلام می کنند.

زاده رحمانی با تشریح شرایط کنونی ایران در منطقه خاورمیانه و یاوه گویی های اخیر امریکا گفت: تمامی سرویس های خبری بیگانه و رسانه ها و خبرگزاری های وابسته به ایادی غرب و رژیم صهیونیسم اسرائیل،اوضاع و شرایط کشور را بطور دائم رصد می کنند تا بلکه بتوانند با ایجاد نارضایتی و انعکاس هدفدار اخبار و اتفاقات ایران در عزم و اراده ملت خللی وارد کنند.

وی به نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل در آینده نزدیک اشاره و خاطر نشان کرد: با رشادت ها و از جان گذشتگی های نیروهای حزب الله  و مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان، رژیم اسرائیل که زمانی آرزوی نیل تا فرات را در سر می پروراند امروز در كمربند امنيتي خود محصور و محدود شده است.

فرماندار بافق يادآور شد اکنون رژیم صهیونیستی در چنان بحراني گير افتاده كه به شدت مراقب عدم خروج مهاجرين يهودي از سرزمين هاي اشغالي است و روند مهاجرت به اين منطقه بر خلاف سال هاي گذشته، منفي شده است.

زاده رحمانی در پایان سخنان خود به برنامه ریزی دقیق و رعایت حال مردم مومن و روزه دار برای حضور گسترده در مسیر های راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و از همه اقشار مردم در جهت حضور پرشور و نشاط در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا