زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست با اعضای هیئت رییسه جدید اتاق اصناف گفت: خرید شرکت ها، کارخانجات و معادن از بازار شهرستان در سال گذشته حدود 28 درصد رشد نسبت به مدت مشابه قبل داشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ رییس و اعضای جدید اتاق اصناف شهرستان  بافق با حضور در محل دفتر کار فرماندار با زاده رحمانی دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای این نشست رییس و اعضای اتاق اصناف به بیان مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان بافق از جمله لزوم افزایش میزان خرید شرکت ها از بازار شهرستان، ساماندهی جمعه بازار و دستفروشان سطح شهر، جلوگیری از ورود کالاهای غیرمجاز با تولید مشابه در داخل شهر از بیرون از شهرستان، رفع تداخل صنفی برخی از صنوف و... پرداختند و خواستار پیگیری جهت رفع آن شدند.

فرماندار بافق نیز در ادامه این نشست ضمن خیرمقدم و تبریک به رییس و اعضای جدید اتاق اصناف شهرستان گفت: ما در جايگاه فرمانداري بايد همه جوانب امور را مد نظر قرار دهيم و براي ساماندهي دستفروشان و روزبازار و جمعه بازار تابع قانون هستيم ضمن اين برخي از صنوف نيز بايد دو حد امكان قيمت ها را تعديل كنند تا شهروند بافقي اكثر مايحتاج خود را از داخل بافق تامين كند نه اينكه راهي شهرهاي ديگر حتي مهريز و كوهبنان شود.

محمد زاده رحمانی پیرامون افزایش میزان خرید شرکت های از بازار داخلی شهرستان تصریح کرد: با رایزنی هایی که در سال گذشته با مدیران شرکت ها، کارخانجات و معادن شهرستان صورت گرفت میزان خرید از بازار شهرستان در سال 96 رشد حدودا 28 درصدی نسبت به مدت مشابه قبل را داشت.

وی پیرامون جلوگیری از ورود کالاهای غیرمجاز که مشابه آن نیز در داخل شهرستان تولید می شود، عنوان کرد: با صنوفی که کالاهای غیرمجاز را وارد شهرستان می کنند برخورد خواهد شد.

فرماندار بافق در پایان سخنان خود پیرامون تکمیل ساختمان اتاق اصناف نیز قول مساعدت داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا