اولین جشن حمایت از خانواده زندانیان میبد با حضور فرماندار و تعدادی از خیران و مسئولان، روحانیون و اعضای کانون مداحان شهرستان در کانون شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا به نقل از فرمانداری میبد، "حسین فلاح" عصر پنج‌شنبه سوم خردادماه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان در جهت کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اشاره و به فعالیت‌ها و اقدامات مثبت انجمن این شهرستان در جهت تأمین نیازهای مادی و معنوی زندانیان و خانواده‌های آن‌ها پرداخت.

حسین فلاح گفت: رسالت انجمن‌ها علاوه بر تأمین نیازهای مادی، معیشتی و معنوی مددجویان و افراد تحت تکفل آنان، کمک به ارتقاء آموزش، درمان و اشتغال آن‌هاست.

فلاح حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و بهبود وضعیت مادی و معیشتی آنان را امری خداپسندانه و در کاهش مشکلات اجتماعی بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: باید از همه امکانات و توانمندی‌های انجمن و نهادهای خیریه و دستگاه‌های ذی‌ربط در این راستا بهره‌برداری شود.

وی برای رسیدن به اهداف کلان انجمن اظهار داشت: بایستی فعالیت‌ها در جهت توانمندسازی شغلی، خوداتکایی و خودکفایی و همچنین عدم وابستگی خانواده زندانیان به نهادهای خیریه سوق داده شود.

فرماندارمیبد برای رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: با کمک انجمن حمایت از زندانیان شهرستان می‌توان در توانمندسازی و ایجاد کارگاه‌های آموزشی و اشتغال که یکی از کلیدهای اساسی است از خانواده‌های زندانیان حمایت کرد.

در پایان این مراسم یکی از مداح اهل‌بیت به مدیحه‌سرایی پرداخت و مسئولان و خیران شهرستان کمک‌های خود را برای خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان پرداخت کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا