استاندار یزد با صدور پیامی سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی(ره) را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمود زمانی قمی" در این پیام آورده است: بار دیگر دهم ماه مبارک رمضان که یادآور سالروز شهادت مجاهد نستوه و فقیه فرزانه شهید آيت الله صدوقي(ره) است فرا می رسد و یاد و خاطره خدمات عظیم و مجاهدتهای فداکارانه آن عالم ربانی را در اذهان مردم قدرشناس استان دارالعباده یزد زنده می کند.
شهید صدوقی(ره) از چنان نقش راهبردی و جایگاه رفیعی در پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران و استقرار آن و حتی دفاع مقدس برخوردار بود که امام راحل عظیم الشان(ره) در شهادت آن انسان وارسته فرمودند: اسلام، خدمتگذاري متعهد و ايران، فقيهي فداكار و استان يزد، سرپرستي دانشمند را از دست داد.
خدمتگزاری خالصانه به مردم به ویژه مستضعفان، رهبری حکیمانه ، شجاعت و خستگی ناپذیری در مسیر تحقق اهداف الهی انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه الهی شهادت طلبی و ایثارگری از جمله ویژگی های ممتازی است که از شهید آیت ا... صدوقی(ره) به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  چهره نادری ساخته بود كه ابعاد گوناگون يك شخصيت تمام عيار شايسته جمهوري اسلامي‌ را در خود جمع داشت.
اينجانب در پایان بار دیگر  یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه سومین شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی(ره) را گرامی داشته و به روان مطهر این والامقامان درود و سلام فرستاده و موفقيت همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت مي‌نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا