به مناسبت سوم خرداد فرماندار بافق به همراه جمعی از رزمندگان عملیات بیت المقدس و برخی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز گذشته به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و رزمندگان جنگ تحمیلی به ویژه عملیات غرور آفرین بیت المقدس با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو نمودند.

فرماندار بافق در سخنانی کوتاه ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی بود.

محمد زاده رحمانی افزود: پس از سوم خرداد، ورق به نفع كشورمان در جنگ برگشت و موفقیت در این عملیات منشا پیروزی های بعدی در جنگ بود.

امام جمعه بافق نیز در ادامه این برنامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای فتح خرمشهر اظهار داشت: ما در خیلی از نقاط و عملیات های جنگی موفقیت داشتیم اما پیروزی در عملیات بیت المقدس در تاریخ جنگ تحمیلی ماندگار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی افزود:  این عملیات معادلات جنگ را تغییر داد و ما توانستیم دید جهانیان را نسبت به خود تغییر دهیم.

امام جمعه بافق کسب پیروزی در این عملیات را مرهون تلاش و مجاهدت های رزمندگان و همچنین دعای خیر خانواده های شهدا عنوان کرد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا