استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن يوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمود زمانی قمی در این پیام آورده است:
تاريخ پر تلالو ايران عزيز اسلامي مشحون از رويدادها و واقعه‌هاي مهم و تاثيرگذاري است كه براي هميشه در يادها و خاطره ها باقي مي ماند ليكن يوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر يكي از عالي ترين نمادهاي ايستادگي و رادمردي ملتي است كه در اوج مظلوميت در برابر قلدرمأبان تاريخ زمان خويش مردانه ايستاد و عزت و اقتدارش را در پرتو عنايت حضرت دوست و رهبري حكيمانه و شجاعانه امام راحل عظيم الشان(ره) به رخ كشيد.
فتح خرمشهر، تابلو درخشان ايثار و نثار انسانهايي الهی است، كه درس فداكاري و جانفشاني را از سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدا... الحسين(ع) آموخته و در مكتب عاشورایی و علوی قد كشيده بودند و با بهاي خون پاك و مطهر خويش، صحنه‌های غرورآفرینی را رقم زدند. از همين منظر است كه رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در اين رابطه مي فرمايند: حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت المقدس، در تاریخ این كشور، خواهد ماند.
اینجانب با گراميداشت فرا رسیدن حماسه یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس خصوصا سردار رشید اسلام، شهید محمد جهان آرا و همرزمان دلیرش را گرامی داشته و به مقام شامخ آنها ادای احترام می كنم. موفقيت همگان را در پيمودن راه اين سروهاي بلند آزادي و كرامت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا