سیزدهمین همایش جشن گلریزان با حضور استاندار یزد و تعدادی از خیّران و مسئولان استان در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمود زمانی قمی" عصر دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در این مراسم گفت: رسیدگی به وضعیت زندانیان جرائم غیر عمد توسط خیّران، با همکاری ستاد دیه و مشارکت مردم و مسئولان استان در ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت الهی است،حرکتی مهم و خداپسندانه می باشد.
استاندار یزد افزود: همراهی مردم با مسئولان در کارهای عام المنفعه و برگزاری جشن های گلریزان موجب آزادی زندانیانی است که به علت بدهی در زندان حضور دارند و آزادی آنها با همراهی خیّران بسیار ارزشمند است.
رئیس کل دادگستری استان یزد نیز در مراسم جشن گلریزان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان منتظر کمک های مردمی هستند، گفت: برای آزادی این افراد ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که همّت خیّران را طلب می کند.
"محمدرضا حبیبی" ادامه داد: سال گذشته ۱۵۶ نفر با جمع آوری ۲۰۰ میلیارد ریال هدایای مردمی و کمک خیّران از زندان آزاد شدند و به دامن گرم خانواده های خود بازگشتند.
گفتنی است در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و مسئولان و خیّران استان کمک های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا