زاده رحمانی در حاشیه نشست ستاد بازآفرینی شهری بافق گفت: تلاش داریم تا ضمن تصویب افزایش محدوده بافت تاریخی و بافت فرسوده شهری به 160 هکتار، باز آفرینی شهری بافق را در وسعت بیشتری گسترش بدهیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛نشست ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف برنامه های احیاء بهسازی و نوسازی شهری بافق با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، فرماندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان عضو این ستاد در محل سالن اجتماعات شهرداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در حاشیه برگزاری این نشست گفت: این ستاد در اواخر سال گذشته کار خود را در بافق آغاز نموده و تا کنون با هماهنگی بین بخشی بین شهرداری و میراث فرهنگی اقدامات مناسبی در میدان خان و مجموعه حوض بازو تا این میدان انجام شده است.

محمد زاده رحمانی خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا ضمن تصویب افزایش محدوده بافت تاریخی و بافت فرسوده شهری به 160 هکتار، باز آفرینی شهری را در وسعت بیشتری گسترش بدهیم.

وی تصریح کرد: با افزایش محدوده بافت فرسوده شهری و با بهره گیری از توان دستگاه های خدمت رسان و اعتبارات ویژه این ستاد و هم اعتبارات شهرداری و بخش خصوصی رونق بخشی به دو تا محله که در این بافت قرار گرفته است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا