"علی زینی وند" از شرکت مجتمع فولاد اردکان و پروژه های این شرکت بازدید و تاکید کرد: هیچ سرمایه ملّی و استانی نباید معطل بماند و باید در کوتاه ترین زمان ممکن در مسیر توسعه و ایجاد اشتغال در استان تعیین تکلیف شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز چهار شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "سیدکمال الدین نورالدینی" مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، "هادی مقیمی" فرماندار شهرستان اردکان و جمعی از مسئولان استان از شرکت مجتمع فولاد اردکان و شرکت آهن و فولاد ارفع بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی در این بازدیدها ضمن تاکید بر رفع مشکلات این واحد تولیدی در کوتاه ترین زمان ممکن، گفت: هیچ سرمایه ملّی و استانی نباید معطل بماند و باید در مسیر توسعه و ایجاد اشتغال در استان در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.
وی ادامه داد: البته در شرایط فعلی مجوز احداث فولاد و صنایع آبخواه در استان یزد توجیه ندارد ولی نباید صنایع و واحدهای تولیدی که در گذشته احداث شده اند به حال خود رها شوند.
زینی وند خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید سیاست و راهبرد اصلی دولت حمایت از بخش خصوصی است و این مهم را با جدّیت در استان دنبال خواهیم کرد.
گفتنی است شرکت مجتمع فولاد اردکان در مساحت ۳۰۰۰ هکتار به تولید فولاد، آهن اسفنجی و محصولات وابسته به فولاد می پردازد و درحال حاضر نزدیک به ۳۰۰ نفر در این شرکت اشتغال دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا